Herdenking drama Fabeltjesland
15 jaar terug lieten op 23 januari 2 kinderen: Leon en Corneel en opvoedster Marita hun leven bij het afschuwelijk drama in het kinderdagverblijf Fabeltjesland, op onze parochie. De gedenksteen aan de ingang van onze kerk nodigt ons uit om blijvend alle geweld uit de samenleving te bannen.
Wij willen samen een teken stellen. Op zaterdag 20 en zondag 21 januari zullen vooraan in de kerk de gedenkstenen worden opgesteld. Alle parochianen worden uitgenodigd om bij die gedenkstenen een kaarsje te doen branden of een bloem neer te leggen en tevens een gebed uit te spreken voor onze geliefden die bij het drama van Fabeltjesland het leven lieten en voor alle kinderen en jongeren die door geweld, ziekte of ongeval gestorven zijn en eveneens voor hun families.
Tijdens de Mis van zondag 21 januari om 11 uur willen wij hen gedenken. U bent van harte welkom en danken u voor elk teken van medeleven.