JUBILEUMVIERING PRIESTER PAUL DE CRAENE: 50 JAAR PRIESTER
Een inwoner van onze kerkplek Sint Gillis schreef: “ Zondag vierde priester Paul De Craene zijn 50 jarig jubileum! Hij dankte deken Jo om met hem deze viering voor te gaan en ook allen die van deze viering een feest maakten. We overliepen de priester-carrière van Paul en hoorden het leven van een gepassioneerde persoon. De parochie medewerkers hadden ook enkele getuigenissen over hun tijd met Paul en wat hen heeft geraakt. Samen met zijn familie, vrienden en zijn parochianen zongen we, dankten en spraken we onze hoop uit voor de toekomst.”

Het koor en de  Vrienden van de Rwandese gemeenschap brachten prachtige liederen en muziek. Een weelde van bloemen tooide onze kerk.  De viering was tot in de puntjes voorbereid en de medewerking was schitterend.  Aan het einde van de viering werd  een levensoverzicht en een getuigenis over priester Paul gebracht  samen met mooie geschenken, een mooie bijdrage van vele  mensen voor een Lourdesreis, bloemen en een prachtige foto. Nadien volgde voor alle aanwezigen een ruime receptie met dranken en belegde broodjes. Een waar feest van ontmoeting en vreugde.

“Onder de vleugels van de Heilige Elisabeth parochie zal onze St Egidiuskerk een plaats zijn en blijven waar we elkaar ontmoeten.”

Viering 50 jaar priesterschap