Een vrolijke theatervoorstelling met een vrolijke parochie-assistent!

Op zaterdagavond 26 oktober vindt in CC Belgica bis te Dendermonde al voor de tweede keer de theatervoorstelling ‘Wim Imiteert Toon’ plaats. Wim Corbeel, die sinds deze zomer onze parochie-assistent is, imiteert tijdens deze voorstelling niemand minder dan de bekende Nederlandse komiek Toon Hermans. Zijn echtgenote, Gabrielle, die ook al geen onbekende is in onze H. Elisabethparochie, brengt samen met een mysterieuze gast een muzikale noot tijdens de avond. Niet alleen sketches, maar ook mooie teksten van Toon Hermans passeren de revue.

Je kan nog steeds plaatsen reserveren voor deze voorstelling. Info en tickets vind je op volgende link: https://www.ccbelgica.be/nl/programma/wim-imiteert-toon/

Praktisch:

Waar? CC Belgica bis, Kerkstraat 115, 9200 Dendermonde

Wanneer? Zaterdag 26 oktober om 20u. (deuren open om 19.30u.)

Inkomprijs: 13 euro voorverkoop; 11 euro -26-jarigen; 15 euro aan kassa